تزیین لیوان شربت و آبمیوه در فصل تابستان

برای تزیین کردن لیوان شربت ایده های مختلفی وجود دارد، یکی از این روش ها استفاده از میوه یا برش های کوچکی از هر میوه است. به طور مثال برای تزیین شربت آلبالو می توانید از میوه آلبالو با دم استفاده کنید و یا برای تزیین کردن شیر موز می توانید از برش های موز استفاده کنیدف همچنین می توانید از ترکیب چند میوه یا سبزی استفاده کنید، مثلا برای تزیین کردن موهیتو خیار و نعناع از خیارهای تزیین شده و برگ های نعناع تازه استفاده نمایید و به این صورت زیبایی بیشتری به لیوان خود ببخشید. تصاویر زیر نمونه هایی از این دیزاین های زیبا را نشان می دهند.

 

تزیین شربت

تزیین کردن شربت

تزیین نوشیدنی

تزیین نوشیدنی با تمشک

 

 

 

 

بستنی، شکلات، خامه و… نیز از جمله مواردی هستند که می توانید برای تزیین نوشیدنی از آنها استفاده کنید که برای این انتخاب، باید به این قضیه توجه کنید که موادی که استفاده می کنید باعث بد شدن طعم و مزه نوشیدنی تان نشود و با آن سنخیت داشته باشد.

 

همچنین بخوانید : طرز تهیه ی خانگی نان تافتون

 

 

همانطور که مشاهده نمودید ایده های متنوعی برای تزیین لیوان نوشیدنی های خنک تابستانی وجود دارد که با توجه به امکانات موجود در منزل می توانید دیزاین دلخواه را انتخاب و اجرا نمایید. حال برای مشاهده دیگر ایده ها برای انجام تزیینات زیبا در منزل به بخش سفره آرایی مجله هنر در خانه مراجعه کنید و با بهترین و راحت ترین ترفندها برای تزیینات مختلف آشنا شوید.

منبع:زندگی سالم