سالاد روسی یکی از انواع سالادهای خوشمزه و پرطرفداره جهانه از اسمشم مشخصه ک متعلق به کشور روسیه هستش
خوبیش اینه میتونید مواد و یک روز قبل اماده کنید، فرداش دو ساعت مونده ب سرو مواد و مخلوط کنید و بهش سس رو بزنید، اینجوری ماندگاریش خوبه.



مواد لازم :
هویج ۲ عدد (پخته خرد شده)
کالباس ۳۰۰ گرم (من مرغ پخته خرد شده ریختم) هر دو هم قابل حذفه نباشه مشکلی نیست
خیارشور ۵عدد
سیب زمینی۴عدد (پخته خرد شده)
نخود فرنگی نصف لیوان
ذرت پخته نصف ل
شوید تازه مقداری (حذف نکنید خیلی بهش طعم میده)
پیازچه خرد شده نصف ل
مایونز+ماست +نمک+فلفل ب مقدار
میتونید بجا سس همون ماست خامه ای بریزید
آب لیمو کمی.

 

در  مزه20 همراه ما باشید


دستور تهیه :
همه موادو بالا رو اماده کنید خرد کنید و با هم مخلوط کنید بهش سس رو بزنید روش سلفون بکشید ، یه ساعت بزارید یخچال مزه دار بشن امادست
باید دقت داشته باشید که نذاریم به حدی پخته شن که زمان خرد کردن له نشن.
هویج هم آبپز شده که این بستگی دارد اگر در داخل سالاد بخواهیم بریزیم بهتره یا بخار پز کنیم یا آبپز و ک من با سیب زمینی پختم
البته من مقدار موادو بیشتر کردم بستگی ب ذائقه خودتون میتونید مقدار موادو کمو زیاد کنید
من یه مقدار از سالاد رو لای نون باگت گذاشتم و رول کردم ک خیلی عالی شد البته قبلش ب نون کمی سس زدم. ماندگاریشم داخل یخچال حدودا دو تا سه روز خوب میمونه روش سلفون بکشید خشک نشه.

 

منبع: اینستاگرام